Trajnost v sanitarni industriji Naš prispevek
Voda je ključnega pomena za prehrano, higieno in čiščenje ter kot prevozno sredstvo. Naši trpežni, inovativni in okolju prijazni sanitarni izdelki pomembno prispevajo k zadovoljevanju teh osnovnih potreb. Že več kot 150 let smo zanesljiv partner sanitarni industriji.
Že več kot 30 let svojo strategijo dosledno usklajujemo z dolgoročnimi premisleki – vzdolž celotnega življenjskega cikla izdelka. Ta zaveza je pomemben razlog za uspeh podjetja. Verjamemo, da je eden največjih prispevkov k trajnostni rabi virov nenehno postavljati nove standarde za kakovost in življenjsko dobo izdelkov.
Izdelki Geberit se običajno uporabljajo desetletja. Poleg tega dolgoročna razpoložljivost rezervnih delov in združljivost novih izdelkov pomembno prispevata k njihovi življenjski dobi. To gradbenim partnerjem olajša izpolnjevanje pogosto obsežnega kataloga zahtev za certificirane gradbene projekte.
Pregled

Zasnovano za vzdržljivost in kakovost
Zaradi uporabljenih visokokakovostnih materialov in strogih standardov kakovosti imajo izdelki Geberit življenjsko dobo, ki traja desetletja. Poleg tega so običajno združljivi s prejšnjimi različicami ter jih je enostavno čistiti in vzdrževati. Geberit jamči razpoložljivost rezervnih delov do 50 let za vse zamenljive mehanske dele podometnega splakovalnika in aktivirne tipke. Izključene so le nekatere posebne funkcije elektronskih izdelkov (na primer higienska splakovalna enota ali DuoFresh).

Rešitve za varčevanje z vodo
Geberit ima dolgoletno tradicijo proizvodnje izdelkov, ki varčujejo z vodo, še posebej WC splakovalniki. Po modelnem izračunu se je poraba vode za splakovanje WC školjk od leta 1952 zmanjšala za približno 80 %, s 70 litrov na 14 litrov na osebo na dan, zahvaljujoč številnim inovacijam, kot so Geberitovi dvojni splakovalnik in start/stop splakovalniki. Vsak prodan splakovalnik Geberit bistveno zmanjša porabo vode v domovih in drugih objektih.

Ustvarjanje dodane vrednosti z EKO-oblikovanjem
Vse naše izdelke od leta 2007 dosledno razvijamo po načelu Ecodesign. To pomeni, da mora vsak nov izdelek predstavljati ekološko izboljšavo v primerjavi s prejšnjim modelom – brez žrtvovanja kakovosti, funkcionalnosti ali trajnosti. Pri tej oceni so upoštevane vse faze življenjskega cikla izdelka, od pridobivanja surovin do odlaganja. Približno 180 izdelkov je bilo razvitih ali optimiziranih po tem principu od njegove uvedbe.

Vestna uporaba virov
V proizvodnji stremimo k zaprtju notranjih materialnih ciklov, minimiziranju odpadkov in recikliranju na smiseln način. Za izdelavo visokokakovostnih in trajnih izdelkov se plastika uporablja kar se da učinkovito in varčno. Na primer, skoraj 100 % plastičnih odpadkov se interno reciklira in ponovno uporabi. Geberit si prav tako prizadeva čim bolj zmanjšati uporabo embalažnega materiala. Podjetje uporablja predvsem karton in se izogiba ekspandiranemu polistirenu in drugi plastiki, kolikor je le mogoče.

Kompaktna embalaža
Geberit si prizadeva za čim manjšo uporabo embalaže. Podjetje postopoma preoblikuje svojo embalažo in zmanjšuje količino potrebnega materiala, ne da bi ogrozilo zaščito izdelka. Cilj Geberitove strategije embalaže je zagotoviti, da plastična embalaža do leta 2030 vsebuje vsaj 30 % recikliranega materiala. Poleg tega bi moralo biti 80 % uporabljenega materiala mogoče reciklirati.

Zmanjšanje emisij CO₂
Geberit dosledno znižuje porabo energije in emisije CO₂, pri čemer so se slednje od leta 2015 zmanjšale za 56 % sorazmerno z valutno prilagojeno neto prodajo. Naša strategija zmanjševanja emisij CO₂ temelji na tem uspehu. Cilj je zmanjšati intenzivnost CO₂ (emisije CO₂ sorazmerno z valutno prilagojeno neto prodajo) za pet odstotkov letno. Geberit uporablja tudi električno energijo iz obnovljivih virov energije. Leta 2023 je bilo več kot 79 % porabljene električne energije iz obnovljivih virov energije in certificirane ekološke proizvodnje.

Zlata medalja EcoVadis
Skupina Geberit je leta 2025 prejela zlato medaljo EcoVadis za svoje trajnostno upravljanje. To uvršča Geberit med 5 odstotkov najboljših od več kot 150.000 ocenjenih podjetij. Nagrada strankam in dobaviteljem jasno pove, da ima Geberit vzpostavljen celovit, sistematičen in dolgoročen sistem upravljanja trajnosti.

Certificirana proizvodna mesta in logistika
V proizvodnji in logistiki se Geberit osredotoča na učinkovito rabo virov, varnost pri delu in inovativno razmišljanje. Podjetje nenehno razvija svoje proizvodne procese in zmanjšuje porabo virov, porabo energije in odpadke. Z izjemo ene nove lokacije so vse proizvodne lokacije, logistični center in družba za upravljanje certificirani po standardih ISO 9001 za kakovost, 14001 za okolje in 45001 za varnost in zdravje pri delu. Poleg tega si nekateri obrati prizadevajo za standard ISO 50001 za upravljanje z energijo.

Družbena zavezanost
Usposabljanje je pomemben steber našega dela za izboljšanje sanitarnih razmer v regijah v razvoju. Sodelujemo z izobraževalnimi organizacijami po vsem svetu, da bi razvili lokalno znanje o higieni. Sodelujemo tudi z izbranimi humanitarnimi organizacijami za trajnostno izboljšanje sanitarnih razmer in s tem kakovosti življenja v državah v razvoju. Na primer, leta 2022 je 15 Geberitovih zaposlenih odpotovalo v Nepal na prostovoljno delo in pod vodstvom strokovnjakov položilo cevi za oskrbo z vodo, zavarovalo vodnjake in zgradilo rezervoarje za vodo za lokalno vaško skupnost.
Tehnični dokumenti – zdaj digitalni namesto tiskani
Vsako leto tehnični dokumenti, kot so navodila za montažo in katalogi, ustvarijo ogromne količine papirja. Zato Geberit prehaja na digitalne formate.
S skeniranjem QR kode ali dostopom do našega digitalnega kataloga izdelkov lahko najdete vse, kar potrebujete, na voljo v več jezikih in spremljano s koristnimi video navodili. Tehnične dokumente in videoposnetke za namestitev lahko najdete v katalogu izdelkov na strani ustreznega izdelka.
Ta pobuda nam pomaga prihraniti več kot 1.000 ton papirja in 800 ton CO₂ letno. Majhna sprememba z velikim vplivom.
Trajni izdelki, ki varčujejo z viri
Okoljske izjave o izdelkih (EPD)
Okoljske izjave o izdelkih ali EPD so pomemben vir informacij za lastnike stavb, investitorje, poslovne partnerje in druge odločevalce. Zagotavljajo informacije o ekološkem odtisu gradbenih proizvodov in temeljijo na podrobni oceni življenjskega cikla.
Izdelki z EPD drugih proizvajalcev predstavljajo 34 % prodaje skupine Geberit. Zato ponujamo široko paleto izdelkov za zgradbe, zgrajene v skladu s sistemi certificiranja, kot so Minergie, DGNB, BREEAM ali LEED.
Prenesite EPD
Zavezujoča trajnostna strategija
Pred več kot 30 leti je Geberit pripravil svojo prvo okoljsko strategijo in izvedel posebne ukrepe. Z leti se je ta strategija postopoma razširila v celovito trajnostno strategijo. Temelji na Agendi ZN 2030 in njenih 17 ciljih trajnostnega razvoja.
Geberit se osredotoča zlasti na cilja 6, “Čista voda in sanitarije“, in 11, “Trajnostna mesta in skupnosti“. Poleg tega se veliko prispeva k „Dostojnemu delu in gospodarski rasti“ (cilj št. 8) ter „Industriji, inovacijam in infrastrukturi“ (cilj št. 9).
Nasveti in triki za večjo trajnost v vsakdanjem življenju
Uporabite manj vode
Nasveti za varčevanje z vodo
Zmanjšajte porabo vode v kopalnici
Skrbna raba vode kot vira je smiselna. S temi šestimi nasveti lahko opazno zmanjšate porabo vode v kopalnici.

Varčujte z vodo s splakovanjem WC školjke
Mnogi ljudje pomislijo na prho, ko gre za varčevanje z vodo v njihovih domovih. Poraba vode pa se lahko opazno zmanjša tudi pri uporabi WC-ja.

Izogibajte se odpadkom
Manj odpadkov v kopalnici
Stvari, ki jih uporabljamo vsak dan, kot so plastenke šamponov in higienski izdelki, povzročajo veliko plastičnih odpadkov. Z nekaj preprostimi triki občutno zmanjšajte to količino odpadkov.
Redno vzdrževanje
Vzdrževanje vaše kopalnice
Dajte svojo kopalnico redno servisirati, da preprečite poznejše poškodbe. Tukaj je nekaj nasvetov, kako to storiti.

Kupujte trajnostne izdelke
Trajnost pomaga okolju
Visokokakovostno kopalniško pohištvo, odporno na vlago, traja dlje, kar vodi do manj odpadkov. Z izbiro trpežnega in brezčasnega kopalniškega pohištva uživajte v svojih izdelkih še leta.












