MyGeberit portal za stranke
Odklenite celoten potencial svoje Geberit izkušnje z uporabniškim portalom MyGeberit.
Od načrtovanja kopalnice do konfiguracije izdelkov in vzdrževanja – MyGeberit poenostavi vaše naloge in vam omogoča, da imate vse potrebno na dosegu roke.
Prijavite se v obstoječi račun ali ustvarite novega še danes, da pridobite dostop do MyGeberit.
Portal za stranke – pogosta vprašanja Registracija in upravljanje računa
Kdo se lahko registrira za Geberit ID in dostopa do portala za stranke?
Registracija je odprta tako za zasebnike kot za strokovnjake.
Izberite svoj tip uporabnika v spustnem meniju »Sem«, da zagotovite ustrezen dostop in uporabniško izkušnjo.
Katere informacije so potrebne za ustvarjanje računa Geberit ID?
Ali lahko registriram isti e-poštni naslov za zasebno in profesionalno uporabo?
Ali lahko izbrišem svoj račun?
Prijava in dostop
Kako se prijavim v MyGeberit?
Prijavite se z vašim e-poštnim naslovom in geslom ali prek Google, Apple, Facebook ali LinkedIn računa.
Pozabil/-a sem geslo – kako ga lahko ponastavim?
Ne prejmem aktivacijske e-pošte. Kaj naj storim?
Zakaj so nekatera polja v mojem računu zaklenjena?
Funkcije in orodja portala
Kako lahko registriram svoj izdelek (npr. Geberit AquaClean pršne WC-je)?
Prijavite se kot zasebni uporabnik in dostopajte do razdelka Oprema. Sledite korakom za registracijo izdelka. Ko bo registracija odobrena, boste lahko upravljali lastništvo ali posodabljali status izdelka.
Kako dolgo traja obdelava registracije izdelka?
Kaj se zgodi z mojimi projektnimi datotekami, če izbrišem svoj račun?
Jeziki
Ali lahko uporabljam portal v svojem želenem jeziku?
Portal je večjezičen, odvisno od vaše lokacije. Upoštevajte, da so na voljo le uradno podprti jeziki.
Dodatna pogosta vprašanja
Ali lahko uporabljam portal na mobilnih napravah?
Da – portal je popolnoma odziven in dostopen na večini pametnih telefonov in tablic.