Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Več informacij najdete v Politiki spoštovanja zasebnosti .

V redu
Geberit Slovenija

Pomembna varnostna informacija!

Nevarnost požara pri uporabi čistilnega sredstva za šobo za Geberit AquaClean 8000plus/Balena 8000

Kljub največjim prizadevanjem za razvoj in izdelavo kakovostnih proizvodov smo žal ugotovili, da lahko uporaba dozdajšnjega čistilnega sredstva za šobo privede do netesnosti na napravi in nadalje do škode, ki lahko v malo verjetnem, a najhujšem primeru privede do požara.

Takšna nevarnost obstaja samo, če hkrati držita obe naslednji točki:
· Uporaba čistilnega sredstva za šobo Geberit
IN
· Geberit AquaClean 8000plus ali Balena 8000 z datumom proizvodnje pred marcem 2014 (novejše in torej neogrožene naprave je mogoče prepoznati po nalepljeni serijski številki na notranji strani pokrova; glejte naslednjo sliko).

Če imate navedeno napravo, proizvedeno pred marcem 2014, in sočasno uporabljate čistilno sredstvo za šobo, vas prosimo, da obvezno izvedete naslednje ukrepe:

Če niste prejeli dopisa podjetja Geberit, se oglasite na naslednjo telefonsko številko: 01 586 22 06


1. Izklopite napravo v skladu z naslednjo sliko.

2. To napravo vklopite samo pri uporabi in jo ob koncu uporabe spet izklopite. Tudi s preostanki čistilnega sredstva za šobo v posodi je mogoče delovanje brez nevarnosti.

3. Če ugotovite, da so na tleh sledovi kapljic, pustite napravo povsem izklopljeno in stopite v stik s službo za pomoč strankam podjetja Geberit na telefonski številki 01 586 22 06 .

4. Eventualno prisotnih plastenk s čistilnim sredstvom za šobo ne smete več uporabljati. Niti če zasveti rdeča kontrolna luč, čistilnega sredstva za šobo ne smete dolivati. Tudi brez uporabe čistilnega sredstva za šobo je zagotovljeno čiščenje s čisto vodo po vsaki uporabi. Takoj ko bo novo čistilno sredstvo za šobo na voljo, vam ga bomo brezplačno poslali.

O nadaljnjem ukrepanju, zlasti za razjasnitev, ali je morda treba zamenjati komponente, bo naša služba za pomoč strankam telefonsko stopila v stik z vsemi znanimi imetniki potencialno ogroženih naprav – če še niste prejeli dopisa, nimamo kontaktnih podatkov in se zato zanašamo, da boste sami vzpostavili stik. Pri upoštevanju zgoraj navedenih pravil pa je nevarnost v tem času zagotovo izključena.

Vprašanja in odgovori:

Ali lahko še naprej uporabljam napravo?

Če se stikalo, kot na zgornji sliki, po vsaki uporabi izklopi, se lahko naprava še naprej uporablja brez nevarnosti.

Kdo bo organiziral rešitev in kdaj?

Rešitev bo organiziralo podjetje Geberit. Kdaj bo potekala za posamezen primer, trenutno ne moremo povedati. Naša služba za pomoč strankam bo vzpostavila stik z vsemi znanimi končnimi kupci za telefonska pojasnila. Zaradi števila naprav, ki jih je treba preveriti, lahko ta postopek žal kljub vsemu našemu trudu traja nekaj tednov. Prosimo vas za razumevanje.

Rešitev želim takoj. Napravo uporabljam vsak dan.

Po najboljših močeh si prizadevamo, da bi situacijo rešili v najkrajšem mogočem času in trajno. Takojšnje odpravljanje žal ni mogoče zaradi velikega števila naprav, ki so na trgu. Vsakodnevna uporaba brez nevarnosti je mogoča, če se naprava po vsaki uporabi izklopi.

Kaj naj storim s starimi plastenkami čistilnega sredstva za šobo?

Starih plastenk čistilnega sredstva za šobo nikakor ne smete več uporabljati. Prisotno čistilno sredstvo za šobo se lahko zavrže z izpraznitvijo vsebine v stranišče in splakovanjem. Ob vzpostavitvi stika z našo službo za pomoč strankam sporočite, ali ste še imeli čistilno sredstvo za šobo. Seveda boste zanj prejeli zamenjavo, takoj ko bo razpoložljiva nova receptura čistilnega sredstva za šobo.

Ali je uporaba funkcije tuširanja higienska tudi brez čistilnega sredstva za šobo?

Da, tudi pri prazni posodi za čistilno sredstvo se po vsaki uporabi izvede splakovanje s čisto vodo.

Kaj naj naredim, če naprava prikaže, da je posoda za čistilno sredstvo prazna?

Pri prikazu prazne posode (zasveti rdeča kontrolna luč) ne dolijte ničesar. Tudi brez uporabe čistilnega sredstva za šobo je zagotovljeno čiščenje s čisto vodo po vsaki uporabi. Takoj ko bo novo čistilno sredstvo za šobo razpoložljivo, ga bomo brezplačno poslali.

Ali lahko nevarnost odpravi moj inštalater?

Ne. Zamenjavo potencialno ogroženih elektronskih delov sme izvesti samo proizvajalec, zato vas prosimo, da se obrnete izključno na Geberit.