Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Več informacij najdete v Politiki spoštovanja zasebnosti.

Strinjam se

Vizija in strategija

Naša vizija – kaj želimo doseči

Z inovativnimi rešitvami na področju sanitarnih sistemov želimo prispevati k trajnemu izboljšanju standardov za kakovost bivanja.

Naše poslanstvo – kaj delamo

Nenehoma posodabljamo svoje proizvode, sisteme in storitve in kot vodilno podjetje na trgu postavljamo nove standarde v sanitarni tehnologiji.

Naša strategija

Strategija podjetja Geberit temelji na naši viziji in našem poslanstvu ter oblikuje vrednote naše znamke. Slednje so podprte s štirimi stebri:

Osredotočenje na sanitarno tehnologijo

Podjetje Geberit se bo tudi v prihodnosti osredotočalo na sanitarno tehnologijo in se oslanjalo na tradicionalni tristopenjski prodajni kanal. Pri tem je naš poudarek na tistih poslovnih področjih sanitarne industrije, na katerih posedujemo izjemna strokovna znanja in izkušnje in se ponašamo s skrajno kompetenco. Naše akivnosti se bodo tudi v prihodnje osredotočale na sanitarne sisteme in tehnologije za napeljavo vode v zgradbah. Tu ponujamo vrhunsko kakovost z integrirano in varčno sanitarno tehnologijo.

Predanost inovativnosti

Za prihodnji uspeh podjetja Geberit je odločilnega pomena stalno izpopolnjevanje in razširjanje palete proizvodov. Naša inovativna moč temelji na poglobljenih raziskavah na področju hidravlike, statike, protipožarne zaščite, higiene in akustike. Tako pridobljena znanja sistematično vključujemo v razvoj proizvodov in sistemov v dobrobit naših strank.

Izbrano geografsko razširjanje

Pospešeno uveljavljanje na trgih kot so Francija, Združeno Kraljestvo, države v severni in vzhodni Evropi in Iberski polotok, predstavljajo pomemben dejavnik dolgoročnega uspeha. Izven Evrope se podjetje Geberit osredotoča na najbolj obetavne trge, vključno s severno Ameriko, Kitajsko, jugovzhodno Azijo, Avstralijo, zalivsko regijo in Indijo. V teh regijah podjetje dela pretežno v obliki projektov, razen v severni Ameriki. Pri tem se na vsakem koraku in v vsaki regiji strogo držimo svojih visokih standardov z ozirom na kakovost in donosnost.

Stalno izpopolnjevanje poslovnih procesov

Drugo področje, na katero se intenzivno osredotočamo, so poslovni procesi. S stalnim izpopolnjevanjem poslovnih procesov želi podjetje Geberit dolgoročno zagotoviti vodilno, konkurenčno strukturo stroškov, zato se z veliko skrbnostjo osredotoča na svoje poslovne procese. Po eni strani ta cilj dosegamo s projekti, ki zadevajo celoten koncern, po drugi strani pa zaposlene spodbujamo, da pri svojem vsakodnevnem delu odkrivajo možnosti izboljšav in tako bistveno prispevajo k pozitivnemu razvoju.