Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Več informacij najdete v Politiki spoštovanja zasebnosti.

Strinjam se

Strategija CO2

Porabe elektrike, goriva in kurilnega olja predstavljajo najpomembnejše faktorje poseganja Geberitovih proizvodov v okoljsko ravnovesje, saj so odgovorne za približno 77.500 ton emisij CO2 v letu 2010. To ustreza ekološki stopinji za CO2 okoli 7.000 prebivalcev Evrope.

Prvi mejnik podjetja pri uveljavljanju CO2 strategije smo dosegli med letom 2006 in 2009: relativne emisije CO2 so bile v povprečju znižane za 5 % na leto. Naš cilj je dodatno znižanje za 15 % do leta 2012. Leta 2010 podjetje Geberit prvič ni doseglo zastavljenih ciljev vsled izkoriščanja večje proizvodne zmogljivosti in razširitve svoje infrastrukture. Vendar pa podjetje ostaja zvesto svojim dolgoročnim ciljem znižanja emisij CO2. To bomo dosegli s sistematičnim uvajanjem ukrepov na treh področjih: varčevanje z energijo, večja učinkovitost izkoriščanja energije in namenska razširitev uporabe obnovljivih virov.

Na lokaciji v Pfullendorfu (DE) od leta 2008 beležimo letno porabo 6 GWh zelene elektrike "naturemade star" in "naturemade basic". Tako na tej lokaciji zelena elektrika nadomešča okoli 20 % običajne porabe elektrike in prispeva k znižanju emisij CO2 za več kot 3.000 ton na leto. Lokacija v Daishanu na Kitajskem se od leta 2009 oskrbuje s približno 2 GWh vetrne energije na leto, kar prihrani dodatnih 2.500 ton CO2.