Na spletni strani uporabljamo piškotke, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. Več informacij najdete v Politiki spoštovanja zasebnosti.

Strinjam se

Marketing

Marketinški oddelek se ukvarja z razvojem globalnih marketinških strategij. Kot povezovalni člen med proizvodnjo in prodajo uporabljamo raznovrstne prijeme za zagotovitev nenehnega uspešnega uveljavljanja blagovne znamke ter skrbimo za tržno komunikacijo, ki uporabnikom posreduje privlačno in zanimivo sporočilo. To seveda pomeni, da so naloge našega oddelka zelo raznolike in vključujejo marketinški menedžment, globalno usklajevanje cen, tržno in proizvodno komunikacijo, interno usposabljanje in nego podatkov o proizvodih.

Zahvaljujoč globalni usmeritvi dobro razumemo tržišče in igramo pomembno vlogo pri mednarodnem uveljavljanju podjetja. Naši zaposleni koristijo priložnosti za mednarodno delo, ki jim omogoča, da stalno izpopolnjujejo svoja strokovna znanja in izkušnje. Poleg uresničevanja projektov in stalnih tržnih akcij se ukvarjamo tudi z razvijanjem možnosti za izboljšanje učinkovite globalne komunikacije. Zaposleni v našem oddelku imajo praviloma zaključen univerzitetni študij s področja tržne komunikacije, poslovanja in inženirstva ali pa komercialno izobrazbo. Vendar pa kot bistveni dejavnik pri izbiri zaposlenih jemljemo dejstvo, da so sposobni za delo v timu in sebe vidijo kot graditelje mostov, ki znajo konstruktivno komunicirati na mednarodnem tržišču.